دانلود فیلم سگ بند
نوشته شده توسط : غلام توسلی

این فیلم که در ژانر کمدی – اجتماعی است ، از اقای مهران احمدی نیز مانند اثارقبلی او به دنبال به نمایش گذاشتن مشکلات اجتماعی و سیاسی هست . او تلاش کرده تا زبان مردمی باشد که زندگی شان همواره در فقر و دشواری است اما این تنها چیزی نبود که او قصد بیانش را داشت .

بلکه او سعی دارد تا نشان دهد گاهی این فقر و مشکلات مالی می تواند انسان های یک جامه را به راهی بکشاند که نه تنها پول ساز نیست بلکه برایشان دردسر ساز نیز هست .

نویسندگی این فیلم را اقای حمید اکبری به عهده گرفت و در کنار اقای محمد حسین قاسمی در جایگاه تهیه کننده مشغول به کار هستند .

مهران احمدی ترکیب بسیار جالبی را برای بازیگران چیده است و به نظر می رسد با این ترکیب بازیگران و فیلم نامه و داستان جالب ، فیلم او فروش خوبی داشته باشد و جز فیلم های موفق به شمار برود.

امیر جعفری در نقش کشتی گیری است که دوست خود یعنی مهران احمدی را پیدا میکند و بهرام افشاری همان شاگرد با محبتی است که راه نه چندان جالبی را برای کسب ثروت جلوی پای استادش می گذارد و در انتها حضور نازنین بیاتی را می بینیم که در چندین اثار قبلی او توانایی او را در بازیگری مشاهده کرده ایم .

 

دانلود فیلم سگ بند - با لینک مستقیم 4k و بلوری و ترافیک نیم بها




:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: